Friday night

Hej Sverige! Ligger i sängen framför en film och äter svenskt godis. Ett bra avslut på en bra kväll kan jag lova! Efter fun friday hade vi powder puff practise och efter det åkte jag och Sara hem till henne för att äta middag och göra oss i ordning inför matchen. Träffade hela hennes familj plus 2 grannar och de var så trevliga och snälla! Dock hade vi mindre än en timme på oss så det blev inte en så lång stund, men jag är säker på att jag kommer dit igen. Sara är världens mysigaste tjej! 
Vi åkte till matchen där vi mötte upp alla andra och hade lika roligt som varje gång. Älskar feelingen det är där! Vi vann med 49-6 tror jag att det var. Hornets (vårt lag) är riktigt grymma!!! Efter åkte jag, Emily och Sarah hem till Brandon där spelarna plus några andra från skolan var. Fick sedan skjuts hem av Emily och nu ligger jag här. Har haft en fantastiskt rolig och härlig fredag på alla sätt och imorgon får jag äntligen sova ut. Ska bli såååå skönt, ni anar inte. Skulle ju egentligen sprungit color run imorgon men planerna ändrades och vi ska göra det i maj istället. Så morgondagens planer är ett bröllop på kvällen men annars så blir det en chilldag. Ser fram emot det. Kanske lite skype med er? Nu är det mer än 6 veckor sedan jag såg er. Jag saknar er allihopa. Ha världens bästa helg. Love you guys.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback