One month

Idag har det gått exakt 4 veckor sedan jag andades svensk luft för sista gången. Tiden har flygit förbi, helt sjukt att 1 månad av de 11 redan passerat. Samtidigt känns det som att jag varit här så himla mycket längre än bara 30 dagar. Jag har redan lärt mig så mycket och jag är så glad att jag gör det här. Jag har ännu inte fått den där riktiga hemska hemlängtan då man gråter och vill hem. Jag har världens finaste familj som tar hand om mig på bästa sätt och skolan har precis börjat som hittills känns jättebra. Klart att jag saknar alla er och kommunaltrafiken (upskatta SL i vinter hörrni) men jag klarar mig än så länge bra. Men ni ska veta att jag tänker på er varje dag och önskar att ni alla kunde vara här med mig. Take care and I'll see you soon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback