Svar på frågor

Hade fått några kommentarer med frågor så tänkte att jag svarar på dem här. Superkul att ni frågar, fortsätt gärna med det! 
 
Tjo, hoppas du har det awesome därborta! Franska saknar dig dock. :) hur kommer det sig att du hamnade i cross country laget? För du började i det innan du började high school? Är det kul? Hur går det till? Springer man i grupp elr inte? 
Kram <3
 
Hej! Åh vad kul att du läser min blogg! Även om jag verkligen har det fantastiskt här saknar jag franska lite. Hoppas ni tar hand om den! Nu till svaren på dina frågor!
Alla som vill på skolan får vara med i laget, och här börjar alla höstsporter innan själva skolan börjar. Det är verkligen jätteroligt! Och ta det från en som hatade att springa innan hon började med cross country haha. Man springer samtidigt och i en "grupp" men det är individuell tidtagning. Sedan får alla en individuell placering och hela laget med allas tider tillsammans får en placering. Loppen är oftast uppdelade i tjejer/killar, olika divisioner (beroende på skolans storlek) och Varsity/Junior high/Middle school.  Jag springer ju Varsity vilket är för de 7 med bästa tiden. Detta kan ändras från lopp till lopp så om man vill behålla sin plats gäller det att springa på en bra tid. Hela laget har en sådan orolig lagkänsla och vi peppar varandra till det yttersta och coacherna Vera och Greg är bland det bästa människorna jag träffat. De är så stöttande och berömmer och får alla att verkligen vilja kämpa och göra sitt bästa. Att gå med i det här laget är något av det bästa jag gjort! Halva säsongen har gått nu och det ger mig nästan lite tårar i ögonen. Kram på dig!
 
 
 
Läser din blogg och gillar den jättemkt men en sak som jag inte har förstått är ditt namn Hahahah!! Så vad heter du?XD
 
Haha kul att du gillar den och mitt namn är Ellinor! 
 

Kommentarer
Jena säger:

Men jag saknade svaret.. sa du ja?..

Svar: Haha ja det gjorde jag!
Utbytesstudent MI, USA 13/14

2013-09-20 | 13:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback