Polar Bear Jump

Sov hos Clara på fredagen och det var lika mysigt som alltid. Vi försökte prata svenska och danska med varandra men det kändes så ovant så det var lättare att prata engelska, en sådan konstig känsla! Fick några få timmars sömn innan det var dags för att bege sig norrut för att träffa hela utbytesstudentsgruppen. Vi gick runt i den lilla staden, kollade på en parad, köpte choklad och åt chili con carne från alla olika affärer och restauranger. De har en tävling om vem som gör den bästa och man går runt och äter lite av alla. Mysigt. Dock var det sviinkallt. Sedan var det dags att bada issvak i lake Huron i 9-gradigt vatten. Inte gjorde det saken bättre att jag var sjuk med feber och snuva. Hoppade i vattnet och hjärnan stängde typ av totalt haha. Vi blev upplyfta av snygga badvakter så det var väl värt ;) Men aldrig igen säger jag bara! Blev intervjuad när jag var påväg mot tältet och har ingen aning om vad jag sa haha och kunde knappt komma ihåg hur man stavar mitt namn lol. Efteråt när vi var inne i omklädningstältet ställde jag mig med min ena fot framför en värmare och helt plötsligt känner jag hur det bränner till och då brinner min fot!! Haha stog lite för nära och nu har min favoritstrumpa ett stort svart hål :( Men min tå mår bra! Snöade hela dagen och efter mid orientation då man går igenom problem och disskuterar saker med hela gruppen åkte vi i snöstorm hemåt. Stannade på vägen och åt middag och sedan sov jag över hos bästa Carole. Vaknade upp ännu sjukare idag dock haha. Kom hem för ett tag sedan och ikväll är det dags för Superbowl! Taggad! 



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback