11th of August

Idag stod klockan på åtta och vid nio åkte jag och Nicole iväg för att först handla mat och sen köpa träningsskor. Vi var tillbaka vid 11 och började då med matlagningen inför kvällen. Jag bakade chokladbollar och under tiden spelades Wake me up på radio, kändes som hemma!
Sedan åkte jag och Dave till hans brorsa Jon för att köra soft air gun krig! Det var jag, Dave, Jon, deras brorsa Chad och Jons granne som klädde oss i kamouflagedräkter (jag fick låna en grannes som man ser ut som en buske i haha) och delade upp oss i lag och gav oss ut i skogen, Det var så sjukt roligt!!! Låg gömd bakom buskar och träffade faktiskt motståndarna! Det trodde ni inte va? ;)
Efter några omgångar var det dags att åka hem igen och då var Kyra och Diam tillbaka. Vid fem kom massa släkt och vänner över på welcome party för mig och vi åt, spelade massa kubb (alla älskar det här!) och just had a good time. Alltså jag älskar typ redan alla de här människorna! Alla är så öppna, coola och intressanta. Nicoles brorsa tog även med mig på en tur på hans motorcykel och det var en sjukt mäktig känsla! Fick även många fina välkomstpresenter så som baseballhandske, en krans, pengar, presentkort och en shoppingtur, hade inte förväntat mig någonting alls!
Så idag har varit en händelserik dag med många nya upplevelser. Tänk om alla dagar vore såhär! Och juste mamma du som älskar mat, idag åt jag pumpkin pie, så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback