18th of August

Hallå! Idag är det söndag och det har varit en rolig helg som vi spenderat på Blueberry festival här i grannstaden Montrose. Det har varit flee market, tivoli, parad, skönhetstävlingar och massor av mat och godsaker. Så mysigt! I fredags var vi och åt middag på baren som ligger två hus från oss, MUMS. Hela stället är jätteamerikanskt! Igår åkte barnen till sin grandmother och sov över så idag tog vi sovmorgon och jag har skypeat med pappa och Kasper. Jag saknar er guys!! Åt nyss bacon och amrikanska pannkakor med blåbär i, såå gott. Igår åt vi crepes med äppel och kanelröra typ, helgfrukosten Nicole gör är världens bästa! På vardagarna ärter de inte frukost så då tar jag själv typ mjölk och flingor men på helgerna då ni!
Imorgons planer är först practise på morgonen och efter det ska jag och Clara (den tyska utbytesstudenten som bor 15 min ifrån mig) åka till ett mall och shoppa!
 

Kommentarer
Beatrice säger:

Vad är det som dom äter på bilden? Är det pizza? :)

Svar: Nej det är elephant ears! Friterad deg med socker och kanel haha, SÅ SJUKT GOTT!! :D
Utbytesstudent MI, USA 13/14

2013-08-19 | 12:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback