24th of August

Godmorgon! Vaknade för ett tag sedan men ligger fortfarande i sängen, har blivit sjuk :( Nyser och hostar hela tiden. Suger. Loppet igår gick iallafall hyfsat för att vara i sådan värme och första loppet ever. Vi åkte även gul skolbuss dit så nu har jag gjort det! Efter stannade vi på Mcdonalds och åt och flera frågade om det var första gången för mig. Hehe nej inte riktigt! Alla i laget är så trevliga och gulliga och coacherna är bäst så känner verkligen att det här kan bli hur bra som helst! Vi har två meet nästa vecka också. Fick skjuts hem med 7 andra så pratade med några fler nya då, supertrevliga! När jag kom hem var Brandon där och vi pratade och spelade sen världens roligaste kortspel!! Det är som bubblan men istället för att göra en bubbla ska man ta en sked som ligger i mitten och det finns en sked mindre än antal personer. Det blir lite slagsmål för det är på liv eller död haha sjukt roligt! Och den som förlorar får en bokstav och när man fått "spoons" är man ute. 
Började känna mig krasslig igår så kröp ner i sängen och somnade nästan på en gång. Idag är det mycket på schemat så hoppas att jag känner mig lite bättre snart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback