29th of August

Meetet gick jättebra! 1 minut bättre än förra loppet så jag känner mig jättenöjd. Nicole, Diam och Kyra var med denna gång och hejade!  Det var fruktansvärt varmt och när jag hade typ 1 km kvar fick jag sådan magkramp att jag var nära på att ge upp. Usch har aldrig haft så ont förut. Men jag kämpade på och tog mig i mål, femte bästa tjejen i vårt team! Köpte även världens coolaste tröja med mitt namn på baksidan haha älskar den. 
Juste! Precis innan vi skulle åka hemifrån så fick vi besök av två eller fler ormar i trädgården. Nicole hatar ormar mer än någonting annat och det blev slaktning. Så sjukt äckligt euuw ryser när jag tänker på det. Men alla är oskadda haha!
Imorgon kommer Nicoles mamma hit, ska bli kul att träffa henne! Vet inte vad som händer mer än att vi kommer få äta alla Nicoles favoriträtter under helgen hehe alla älskar sin mammas mat right? Lördagens planer är att först åka ut någonstans (kommer inte ihåg namnet) för att ta familjefoton och hänga där hela dagen och på kvällen ska jag på bio och se One directions (haha japp) nya film med Jane, en junior på min skola som lade till mig på facebook och skrev till mig, och kompisar till henne. Vi har snackat en del och hon är verkligen hur snäll som helst så det ser jag fram emot! På söndag ska jag på TIGERS GAME!!!! Min första baseballmatch i Amerika!! So excited!!! Vi är så många som ska dit tillsammans så vi har en egen buss och vi åker tidigt på morgonen och ska vara där hela dagen. Ska bli så kul!!  På kvällen har min organisation AFS ordnat en bonfire hemma hos mig där vi utbytesstudenter i närområdet kommer plus några från skolan och mitt XC team. Tror det här kan bli en riktigt bra helg!
 
 
 

Kommentarer
Karolina Torfgård säger:

Åh det låter som att du har det jättebra där borta!! Saknar dig!! Du har verkligen fått en superbra familj!! Förresten jag såg One Direction filmen igår, den var jättebra!!! Skärmen var lixom i 3D även fast man inte hade några glasögon! Ha det bra! Puss!!

2013-08-30 | 07:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback