French buddies

Imorgon börjar min klass tvåan. Eller ja, det är ju inte "min" klass längre (går ju om tvåan när jag kommer hem) och det känns så konstigt att vi inte kommer mötas på hötorget varje morgon. Det är så sjukt att jag för ett år sedan inte kände de här människorna. Hur har jag klarat mig utan er innan? Det är så häftigt vad ett år kan göra. Första året på gymnasiet har varit det roligaste i mitt liv och det är tack vare er. Ni betyder så mycket för mig och jag önskar er all lycka i världen. Ni kommer ha så jäkla kul och det suger att inte vara där med er. Och att inte få ta studenten om två år med er kommer vara det jobbigaste någonsin. Men jag hoppas att ni inte glömmer mig och så ses vi snart. I love you so much guys. ♥
 
(Saknas några på bilden)
 
 

Kommentarer
Isabel säger:

Åååh Ellinor! Tror fortfarande bara att du bara är sjuk och ska komma tillbaka när som helst! Sp1an is not the same ;) kraaam

Svar: Ååh saknar er så mycket!! Inget slår franskalektionerna med Laurent!! Hoppas allt är bra med dig, skype snart?? Pusss
Utbytesstudent MI, USA 13/14

2013-08-25 | 00:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback