24 december

På svenska julafton pratade jag med min kära familj där hemma och hörde hur alla var supertaggade för Kalle. Kollade några delar på youtube med Kyra och Diam, tills de tyckte att det var tråkigt för att det var på svenska haha. Vi åktr sedan till Nicoles pappa för lite julfirande där med Nicoles syskon. Åt jättegod mat, gosade med valpar och fick fina paket. Ett mycket trevligt besök! På kvällen åkte vi till The Vincke's årliga christmas party som alltid är på Chrismas Eve. Hur mycket folk som helst! Shelby och Paige som går i min skola och som jag sprang cross country med är även mina kusiner här så de var där och en massa andra trevliga släktingar. Herregud om ni visste hur stora alla släkter är här. Jag skojar inte när jag säger att alla på skolan är släkt med varandra och alla heter samma efternamn haha, så är livet i en liten stad! Kom hem vid midnatt nöjd, förväntansfull och glad, hoppade ner i sängen efter att ha lagt fram kakor och mjölk till tomten som kommer på natten här och lämar paketen. Stackars barn som inte får träffa tomten på riktigt! Berättade om att pappor och farfar och morfar som köper tidningen varje julafton i Sverige....Det har många skrattat åt! 

 
Zooma in och läs vilka smaker det är. DE SMAKAR EXAKT LIKADANT SOM DE SMAKERNA!!! 


Några av klapparna! Fick även mer godis, body lotions, tvål, scrub o sånt och en plånbok. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback