Helgen 13-15 december

På fredagen efter skolan åkte vi upp till Alpena igen för att hälsa på Grandma. På lördagen gick vi till ett christmas party för barn på en bar. Vi träffade tomten och fick paket. Till och med jag fick mitt namn uppropat av tomten!  Alla var väl från 1 år till 8 år och så var det jag! I julklappen låg det en jättemysig tjocktröja. Efter gick vi till Big Boy och åt, macaroni and cheese säger jag bara! På söndagen åkte vi en sväng till Nicoles farmor och farfar innan vi begav oss hem igen. En mycket trevlig helg full av massvis med snö. Snöade konstant i tre dagar typ. Är så sjukt sugen på att åka skidor och snowboard!!! Men blev lite mindre sugen när Catarina berätta att en utbytesstudent precis dog när han åkte skidor.... Usch så himla hemskt. Så kanske ingen skidåkning i år ändå... Ta det försiktigt i skidbackarna alla där hemma! För att inte avsluta inlägget så sorgligt kan jag säga att jag har ätit donkenmat tre gånger den här veckan :)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback