Friday

I fredags var det end of first quarter, vilket betyder att 1/4 av skolåret är avklarat och betygen för den första perioden är klara! Shit vad fort tiden går, helt sjukt! Efter skolan åkte jag och Tamara hem till carole och där kollade vi på filmer med Jenna, Brooke och Bradley. She's the man och mean girls, finns det bättre filmer? Haha bästa filmerna ever. Vid 7 gick vi upp till skolan för att kolla på matchen, första play off matchen, så nu är det att vinna eller försvinna. Och vi vann så minst en till match blir det! Det var så sjukt kallt och det regnade så vi stannade inte hela matchen hehe....Fick skjuts av Courtney hem till Carole och sedan kom Dave och hämta mig. La mig i sängen och kollade på film och åt godis och kände mig mig förkyld. Men det hade varit en bra fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback