Halloween

I torsdags var det Halloween och det firas riktigt ordentligt här! I skolan klär vissa ut sig och vi fick godis på nästan alla lektioner. På lunchen också! På kvällen gick jag först trick or treat med min familj och vi åkte runt till släktingar och fick massa gott. Körde på samma utklädnad som för AFS halloween partyt, zombiecheerleader! Här har man en speciell tid då man går trick or treat så klockan 6 mötte jag upp de andra utbytesstudenterna plus Sara, Ashley och Courtney och vi gick hus till hus inne i själva lilla staden till klockan 8. Det var såååå kul! Folk sitter på sina verandor med korgar fulla av godis och har pyntat sina hus, har rökmaskiner, musik, figurer som rör på sig och allt möjligt. Gatorna är fulla av utklädda människor och här är det inte bara småbarnen som går utan alla åldrar! Önskar halloween var såhär stort i Sverige också! Och ni anar inte hur mycket godis jag har. Kan seriöst leva på det här i ett år. Har alla mina favoriter också, M&Ms, Reese´s och Snickers. Så ni försetår ju vad jag har levt på de senaste dagarna haha. Hoppas ni hade en lika rolig halloween som jag hade, men det tvivlar jag på!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback