Sveriges Fars dag

 
 
 
Grattis på fars dag världens bästa pappa! Du är den bästa pappan man kan tänka sig och jag är så glad över att just du är min pappa. Önskar att jag var hemma hos dig nu och kunde skämma bort dig på din dag för det är du värd. Du som alltid gör roliga saker för mig och mina systrar och tar med oss till världens alla hörn. Våra middagskonverstioner när vi skrattar ihjäl oss är en av de saker jag saknar allra mest. Tack för att du är du och alltid tror på mig, jag älskar dig ♥
 

Kommentarer
Pappa säger:

Tack min älskade Noran! Kunde inte få en bättre Farsdagspresent är dina ord! Att vara Pappa är det avgjort viktigaste och roligaste i mitt liv!!

2013-11-13 | 01:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback