Last weekend and this weekend

Hej! Verkar som att blogga inte är riktigt min grej haha. Här kommer ett inlägg om förra helgen, har en hel del att ta igen! På fredagen hade vi vad som kallas ”Code Yellow”. När det ropas upp i hötalarna måste alla lägga ut sina ryggsäckar och väskor i korridorerna och sen stanna i de klassrummen där man har sin lektion. Poliser kommer till skolan och går igenom väskorna med hundar för att leta efter droger. De gick även igenom elevers bilar. Det var elever som blev utkallade från klassrummen och då vet man att de är in trouble haha. De tog några stycken, oklart hur många och straffet är ca 25 dagars avstängning från skolan. Det var en som fick fängelse men hans föräldrar betalade ut honom haha. Vi fick stanna i klassrummen i mer än en timme så missade historian, haha det gjorde min dag! Det var även "Pink day" då alla klär sig i rosa för att stötta rosa bandet. Alla spelare hade även rosa strumpor på matchen!

Efter skolan hade jag träning och sen åkte jag och Nicole till hennes pappa för att vi skulle skjuta på en skjutbana inför deer season. När vi kommer dit är lockan 6.09 och de stängde 6.00. Otur? Japp. Så vi åkte hem igen och jag åkte till Carole och sedan gick vi till fotbolls matchen. Hängde där med lite människor och vi vann igen! Efteråt gick vi hem till Carole och Jenna med Maddie och Raelynn. Vi kollade på film och pratade, så mysig fredag. Sov där och på lördagen var det dags för Jenna's sweet sixteen halloween party så vi dekorerade och fixade inför det hela dagen. På kvällen åt vi massa got mat, kakor och tårta och dansade. Jag, Carole och Jenna var zombiesjuksköterskor! Efteråt städade vi hela lokalen och åkte hem till Carole och jag sov över den natten också. På söndagen kollade vi på high school musical. När jag kom hem åt vi grillat och kollade på fotboll, älskar söndagar här. Lördagen var även "Sweetest day", det är en mindre alla hjärtans dag typ. Så närjag kom hem på söndagen stod det blommor och ett kort på mitt rum. Har världens bästa familj. I love you all so much <3

 

 

Skolveckan har gått hyfsat fort, ganska mycket plugg men inget jämfört med er därhemma haha. Tycker lite synd om er. Men ta vara på höstlovet nu, här har vi inget! I fredags hade vi AFS halloween party hemma hos oss. Vi dekorerade hela torsdagskvällen i garaget och Nicole lagade massa mat. Vi åt, skar pumpor, lekar och åkte till ett haunted house. Jätttekul att träffa alla igen och halloween och haunted houses är så roligt! Jag var en zombiecheerleader denna gång! Jag och Carole gick och la oss, sov fem timmar innan det var dags att stiga upp 5.40 för att åka buss i 3 timmar till Harbor beach där jag och de 6 andra varsity skulle springa Regionals! Var så trött haha. Även om vi bara var 7 tjejer och 7 killar som skulle springa så åkte hela laget med för att heja och efteråt äta mat. Jag slog mitt pr, sprang på 23.52 så jag var jättenöjd. Men tyvär gick vi inte vidare som lag till States som vi hoppats, vi var så nära!! Men de två snabbaste tjejerna i mitt lag gick vidare, så vi är glada för dem! Jag och Carole kom hem vid 5, dödströtta, åt mat, hängde med min familj och åkte sedan till min liason som är Carole´s host aunt för att fira lite födelsedagar och umgås. Mycket trevligt. Kom hem vid nio, åt pumpakärnor, kollade på film och bara tog det lugnt. Hon sov över igen och vi var fortfarande trötta när vi vakna imorse haha. Hon åkte för ett tag sedan och nu har vi lite folk här för den typiska söndagen, grillat och fotboll! Ha världens bästa höstlov och boka in skypetid med mig nu när vi äntligen kan vara vakna samtidigt. Saknar er!

 
 
Älskar mitt face på alla in action bilder haha ni ska se några andra jag har!
 
Ser flintskallig ut på alla bilder pga av mitt headband hahahah
 
 
 
 
 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback