Love weekends

Nu har jag kommit ikapp bloggningen igen haha så nu till den här helgen!
I fredags hade jag, Carole, Lulu, Sara, Ashley och Nicole movie night hemma hos mig. Killarna hade bortamatch så innan de kom hem åkte vi till Aaron och skrev med gatukritor på hans garageuppfart. "Go Hornets, Good job, Good game" osv osv. När vi kom hem igen åt vi glass med massa goda tillbehör. Vi släckte alla lampor och kollade på Friday the 13th. Mitt i filmen går strömmen och teven stängs av. Det roliga är att det precis hade hänt i filmen också och när jag vänder mig om ser jag en person i en mask precis utanför fönstret som stirrar in. En halv sekund senare ligger jag skrikandes på golvet och då ser jag en annan person komma mot oss från köket. Haha klippet finns på facebook så ni kan höra hur rädda vi blev. Det var Aaron och Owen som hade planerat allting med mina värdföräldrar tidigare under dagen och ja, dom lyckades!! Det var så sjukt roligt haha känns inte som att folk gör såhär hemma i Sverige. Och det läskigaste av allt var att efter dom hade gått och vi satt igång filmen igen ramlar lampan bakom oss ner TVÅ gånger. Det var katten som hade ner dem haha men vi trodde vi skulle dö. Är astaggad inför halloween måste jag säga och jag hade en jättemysig fredagskväll!
På lördagen chillade vi här hemma och kollade på film och åt godis i spöregnet. Älskar såna dagar. På kvällen var jag hemma hos Owen och åt middag med hans familj och kollade på film. En jättetrevlig lördagskväll! Idag sov jag ut och har gått runt i mina älskade yoga pants hela dagen och inte gjort någonting. Brandon och Jon var här och vi åt grillat och tog power naps haha. Brottades även med Diam, värsta träningspasset haha. Nu harr jag försökt plugga lite med det går inte så bra, ska nog äta lite god glass istället. Mums vilken bra ide. Juste, skypeade med Isabella idag! Usch vad jag saknar henne. Usch vad jag saknar er alla idag. Hoppas ni mår bra allihopa. Puss och kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback