Monday and tuesday

Ny vecka. Ganska mycket plugg, men inte så som ni där hemma hehe. Allt är så mycket enklare för varje prov jag har gjort har det varit 4 svarsalternativ. Ska införa det i Sverige också. Hejdå analysering!
Igår ville vår coach att jag vilade min höft för att spara mig inför nästa vecka då vi har ett viktigt meet. Så gick bara igår och idag tog jag tid på de andra på meetet i Mt Morris. Jenna, som är Caroles host sister höll mig sällskap och hon är den roligaste människan någonsin, skrattar nu när jag tänker på henne haha! Känns tråkigt att inte få springa, håller tummarna att min kondition jag byggt upp de senaste veckorna inte försvinner...Har inte sprungit sedan i torsdags och kommer bara bli 2 gånger den här veckan. Men när jag frågade Greg (coach) sa han att det inte är någon fara och att jag ska tänka på alla miles min kropp har sprungit sedan jag kom hit och att lite vila inte skadar!
 
 Här är jag och min 8(7?)th grader buddy!

Kommentarer
Pappa säger:

Alla dina miles hittills gör att din kondis kommer att hålla. Bra att du vilar höften. Kommer att hålla tummarna hårt veckan som kommer. Spännande-Lycka till! Ser fram emot att läsa hur det gick :-)

2013-10-13 | 10:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback