Sick

Har varit hemma från skolan i tisdags och onsdags. Och mamma och pappa ta det lugnt, det är bara lite hosta och huvudvärk. Jag överlever! Har fått massa vitaminer och min bästa familj här har tagit hand om mig så väl. Har kollat på serier och filmer, pratat med några av er därhemma och sovit. Så mig har det inte gått någon nöd på haha men ska nog till skolan imorgon. Att missa en dag i amerikansk skola är som en vecka i svensk skola haha! Och imorgon är ju halloween! Fett taggad!
Har haft sällskap av mina favvisar. Dem är så gosiga <333333
 
 

Kommentarer
Kristina säger:

Hej Ellinor!
Jättekul att du bloggar lite merigen. Gillar att följa dig där. Instsgram är ju också bra... 👍
Vi är just nu är på Aruba.
Du skulle vara med här! Så vackert!☀️🏄🌴🌵
Kram

2013-10-31 | 12:31:07
Pappa säger:

Stackare - men skönt att vi kan vara lugna :-) Så gosiga bilder - du blir garanterat snabbt frisk med sån omvårdnad!
Kram

2013-11-02 | 09:53:29
Jonna säger:

Hej! jag heter Jonna och jag funderar på att åka och gå HIgh School om nått år, och jag undrar hur är de ? var de värt att åka?

Svar: Gör det! Det är allt jag har att säga! Om du har chansen, ta den! Även om det ibland inte är på topp så kommer det vara värt det och du lär dig så otroligt mycket av att stå på egna ben :)
Utbytesstudent MI, USA 13/14

2013-11-02 | 23:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback