SVSU and Delta

Idag åkte alla seniors, juniors och sophomores som inte tog några tests till Saginaw Valley State University och sedan till Delta community College för att få guidade turer. Herregud vad sugen jag blev på att plugga på universitet här!!! SVSU hade allt. Eget starbucks, ett litet sjukhs (utan patienter dårå haha) där läkare + sjuksköterskor övar, massa lägenheter, hur många klubbar och sporter som helst, ett megastort sport center med inomhusfriidrottsbana, basketbollplaner, pool, och utomhus stora gootballsfied, you name it. De har till och med en egen polisstation!!! Fattar ni hur coolt?? Kändes som att jag var med i en collegefilm när jag gick omkring mellan de olika byggnaderna, finklippta gräsmattorna, statyerna och dammen. Vi åt lunch (macka med jordnötssmör i en brun papperspåse <333) på bussen mellan SVSU och Delta. Delta såg mer ut som ett high school och inte alls samma collegekänsla. Så om jag skulle välja är valet enkelt! Fick precis en snapchat av Sara som berättade att hon blivit accepted till SVSU!!! Congrats Girl!! Åh vill också.
Efter skolan var det ingen träning för att vi gjorde så bra ifrån oss igår så vi fick a day off. Jag och Carole åkte hem till henne och hängde lite. Sedan dess har jag ätit middag, pluggat och ätit butter fingers för första gången. Alla ni som är i USA, ÅK OCH KÖP!!! Så sjukt gott haha. Har accounting test imorgon wiho. 2 dagar till helg, håll ut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback