Thursday + Friday

I torsdags på kvällen åkte jag och Nicole på en liten shoppingtur och jag köpte homecomingskor och ett par andra skor.Sedan fixade vi mina naglar på en salong, fick fransk manikyr med lite glitter i och blommor på ringfingret. Så fint! Det är mina egna naglar med gelenagellack på och hon sa att det kommer hålla ett bra tag. I fredags var det sista fun friday med cross country laget och även Mariah´s sista dag här i Michigan, hon flyttade i lördags till Tennesse! Hon var en 8th grader i mitt lag, jätterolig och söt och har även pratat ganska mycket med henne mamma på våra meets. Lycka till med allt därnere,going to miss you!
Killarna hade ingen match på kvällen så Owen kom över och vi spelade det nya just dance med hela familjen och sen åkte vi till ett haunted house. Det är jättepopulärt med spökhus såhär inför halloween, asroligt!!! Det vi åkte till var i en skola och så himla bra gjort. Det var hur många olika rum som helst, ibland behövde man krypa i små gångar och det var utklädda människor överallt som hoppade fram. Läskigaste var när man blev jagad av en man med motorsåg. Och sjukhusdelen. Euw blod och creeps överallt haha. Det kostade bara 5 dollar(???) Sååå värt. Owen tappade sin mobil där inne haha så efteråt fick vi vänta medans dom letade efter den där inne, men som tur var hittade de den! Efter åkte vi hem och kollade på film. Somnade dock efter några minuter haha. Går upp 6 varje morgon och har träning varje dag, inte så konstigt att jag är trött!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback