Homecoming week

Förlåt att ni hamnar lite efter men jag lovar att jag gör så gott jag kan! Glömde berätta om mitt meet förra torsdagen i Frankenmuth i förra inlägget. Det var svinjobbiga backar men jag tog medalj! Inte så nöjd med tiden dock men det var en svår course så det kändes okej. 
Hade ett till meet igår i Goodrich. Mycket skönare course och det gick jättebra! Dock behövde jag stanna för att mitt ena skosnöre gick upp efter 500 m. Så frustrerande haha men jag tog igen de få sekunderna det tog så det gjorde inget.
Helgens bröllop var svinkallt så vi åkte dit, åt mat och gick sen på bio haha. Älskar mina hostparents! Vi såg insidious 2, helt okej men ettan är bättre. På söndagen var jag hemma själv för jag hade massa plugg. Skypeade även med många av mina favoriter där hemma. Hade en mysig och lugn helg, välbehövlig. Vilade upp mig inför veckan som är just nu, HOMECOMING! 
Igår var hela powderpufflaget plus några killar hemma hos Aubree och designade våra bandanas och taggade inför matchen som vi tjejer spelar ikväll. Vi var ca 20 tjejer som sov över och gjorde oss i ordning tillsammans imorse. Målade våra ansikten och tog på oss våra uniformer. När vi kom till skolan sprang vi runt och skrek "Oh ah you wish you were a senior Oh ah you wish you were a senior" i korridorerna innan klockan ringde. School spirit! Önskar skolan var såhär i Sverige!!! Så roligt!!
Hade nyss träning och ska tillbaka till skolan om 2 timmar för då är det tags för POWDER PUFF GAME!!! SENIORS/FRESHMENS MOT JUNIORS/SOPHOMORES!!!! GO SENIORS!!!!!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback