Second day as a senior at New Lothrop

Andra dagen check. Idag var lika bra som igår! På kören träffade jag ch pratade hela lektionen med världens trevligaste tjej, Sarah. På lunchen satt jag med några främlingar haha ingen aning om vilka de va eller hur jag hamna där men dom var så snälla så. På psykologin gjorde vi ett pre-test and seriously, JAG FATTADE NADA. Alltså verkligen ingenting. Man måste ha läst psykologi förut och definetivt ha engelska som modersmål för att ens förstå hälften. Haha ja, typ så svårt var det. Träningen var asjobbig. Sprang först 2 miles vanligt och sen 1 mile på tid. Vi tog tig för ca 2 veckor sedan och då låg jag på 7.00 och nu 6.39. Så en liten förbättring iallafall! Dock har jag börjat få lite ont i höften varje gång jag springer. Beror säkert på överansträngning, brukar ju inte springa varje dag riktigt hahaha. 
När jag kom hem beställde vi mat från baren som ligger två hus brevid haha, så mumsigt. Dave's brorsa Jon kom även över på middag, han är så trevlig och rolig! Sedan har jag ägnat kvällen åt lite facetime och plugg. Fattar ingenting av amerikansk historia och accounting...Men det blir nog lättare snart! Ska försöka somna lite tidigare idag, låg uppe rätt sent igår hehe. Ska bara se klart på Big brother här i tevesoffan med Nicole och Dave. Puss och sov gott! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback