September 16th

Igår morse åkte jag med Clara och hennes hostmum till stället vi skulle vara hela dagen. Vi hade mycket att prata om så våra munnar gick non stop. När vi kom dit mötte vi de 12 andra utbytesstudenterna och vi åkte linbana och gjorde olika lekar innan vi åt lunch. På eftermiddagen pratade vi om året hittills, ställde frågor, läste brev från gamla utbytesstudenter och tog upp problem och regler. Har hört allt ungefär 23017 gånger nu haha. Sista timmen kom föräldrarna och fick göra samma sak. Ganska långtråkig dag men kul att träffa de andra utbytesstudenterna från världens alla hörn. Vi är människor från Thailand, Brasilien, Georgien, Schweiz, italien och många fler. Det var även Claras födelsedag så det firades med sång och tårta! Happy birthday, I love you girl!  På kvällen åt jag middag, pluggade lite och planerade massa roliga saker med Nicole. Gick och la mig utan söndagsångest. Bästa känslan i världen kan jag lova er alla där hemma. Hoppas ni hade en bra helg och får en härlig vecka med allt jobb och plugg!

Kommentarer
Anonym säger:

Läser din blogg och gillar den jättemkt men en sak som jag inte har förstått är ditt namn Hahahah!! Så vad heter du?XD

2013-09-18 | 12:30:34
Julia säger:

Tjo, hoppas du har det awesome därborta! Franska saknar dig dock. :) hur kommer det sig att du hamnade i cross country laget? För du började i det innan du började high school? Är det kul? Hur går det till? Springer man i grupp elr inte?
Kram <3

2013-09-18 | 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback