September 18th

Igår var vi på ett league meet i Perry. Det var det värsta jag gjort i hela mitt liv. Det var stup vi behövde springa uppför flera gånger om och jag ville dö hela tiden. Nästan alla sprang 2 minuter långsammare än vad vi vanligtvis gör, då förstår ni hur jobbigt det var. Så därför gav coacherna oss en vilodag idag! Och för att imorgon är det ett till meet som har hills...haha önska mig lycka till, kommer behövas. 
Så efter skolan idag följde jag med hem till Carole och åt mackor med peanutbutter och choklad (första gången sen jag kom hit!!) och hängde med hennes familj. Dom är så trevliga! Sedan var det dags för powder puff practise igen, bara en vecka kvar till matchen!! Är så taggad!!! Vi gjorde övningar med vattenballonger, askul haha. Nu är värmen här igen och det var strålande sol så jag svettades. Igår frös jag ihjäl och idag motsatsen, typical Michigan weather säger alla. Nicole och Dave är med kompisar på Tiger's game så fick skjuts hem av McCall. Dave's stepmum och stepsister är här som barnvakter och kvällen har bestått av middag, dusch och plugg. Som de flesta kvällar alltså. Pratade med Carro en timme också, älskar att hon äntligen har ett amerikanskt nummer. Ska försöka sova lite tidigare idag, att ha fullt upp precis hela tiden sliter på en haha. Hoppas ni sover gott där hemma. Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback