10th of August

Idag har varit världens mysigaste dag! Hela dagen fram till fem hängde vi här hemma. Skrev ju förut att jag och Nicole skulle åka iväg men planerna ändrades så vid fem blev Kyra och Diam upphämtade av deras grandmother för att stanna där över natten och jag, Nicole och Dave skulle gå på bio. De började gråta för att jag inte skulle åka med, så någonting måste jag ha gjort rätt här iallafall haha! Så söta. Bion låg ca 20 min bort och pappa du skulle älskat den. Det fanns en bar innan där man köper drinkar att ha under filmen! Det var Nicoles favorit haha! Jag beställde en pepsi och den var huuuuge. Everything´s bigger in America ;) Vi såg den nya Wolverine, den var bra men inte lika bra som de andra X-men filmerna! Vi var tillbaka vid halv tio och vid elva tände vi bonfiren och Dave's brorsa kom, världens roligaste människa! Han hade köpt en ny bil som han visade och erbjöd mig att köra men jag vågade inte hehe, den var så fin haha skulle förstört den så fort jag satt mig bakom ratten Vi spelade även ett amerikanskt lawngame som jag nu glömt namnet på. Ända fram till halv ett satt vi vid elden och pratade och jag har verkligen kommit till den bästa familjen man kan komma till. De är så roliga, mysiga, sociala, snälla och välkomnande.
Morgondagens planer är att åka till mataffären och mallet med Nicole och sedan fixa allt inför the welcome barbeque. Och juste, jag ska få skjuta! Dave's brorsa Jon lovade att lära mig. Det ska bli spännande att se hur det går! Ska upp tidigt imorgon¨och klockan är tjugo över två här så jag borde sova, vi hörs snart igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback