13th of August

Tog sovmorgon idag och gick upp lite innan 10, så skönt! Sedan dess har vi bara chillat här hemma, hade huset för mig själv ett tag när de åkte iväg på ärenden. Åt lite lunch och såg ett avsnitt av pll. Nu kollar vi på twilight, de älskar den haha! 
Igår åkte vi till en kiropraktor de brukar gå till, åkte till djuraffären och jag skypeade med my lovies Carro och Nathalie. Kändes så konstigt att prata svenska! Men det var skönt och Kyra och Diam satt brevid hela tiden och ville översätta på google translate haha. Åt en av deras favoriträtter som heter pigs in a blanket till middag, så gott! Efter det   beställde jag och Nicole ett simkort till min mobil och Kyra åkte till en kompis. Då åkte resten av familjen och köpte glass i världens sötaste glasskiosk. Åt snickersglass, VÄRLDENS GODASTE. Åkte hem och hoppade studsmatta, dom vill hoppa heeela tiden så kommer hem vältränad! På kvällen satt jag och Nicole uppe och såg på teen wolf och teen mom. Sen kröp jag ner och kollade lite mer på serier och teve haha, älskar att ha teve vid sängen. Och pratade med bästa bög, tack att du är uppe när hela Sverige sover! 
 

Trackback