16th of August

Godkväll! Och godmorgon Sverige! Igår på kvällen åkte hela familjen och kollade på Dave's softballmatch, det var jättekul och trevligt! Efteråt grillar alla korv och hänger så mötte många nya härliga människor.
Imorse var det dags för practise igen (den börjar 8 varje dag!!) Vi sprang 5 km och det gick jättebra! Pratade med lite nya idag och alla är så snälla så. Samåker även med en tjej som bor två hus ifrån oss, hon är 3 år yngre men vi springer i samma lag, jättesöt tjej. Cross countrylaget är ju från 7th grade till 12th grade så det är blandning av alla åldrar, killar och tjejer. Kul! Efter träningen körde jag lite styrka mohaha mina ben hurts just nu och jag kommer inte kunna kliva ur sängen imorgon och definitivt inte springa kl 8 på morgonen....håller tummarna att vakna utan att känna någonting alls! Under dagen har vi varit på biblioteket här och åt lunch på subway. Annars har vi legat ute på gräset och läst. Det varma vädret börjar komma tillbaka! Skypeade med världens bästa tvilling idag, min host mum sa att hon såg ut precis som mig haha! I miss you sis.
Imorgon ska vi på Blueberry festival som är i grannstaden Montrose. Tydligen så finns det världens godaste bakverk som heter "elephant ears" där, mums ser fram emot det!  
Vi hörs!
 

Kommentarer
Nora säger:

Haha åt precis en liten bit av ett elephant ear! Friterad deg...haha

2013-08-16 | 06:50:34
Bloggadress: http://noras.se
estelle säger:

miss you like crazzzzy bästa tvilling

2013-08-16 | 16:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback