20th of August

Idag sprang vi på tid, och det gick super. Nu känns det som att man har lite mer koll på vad folk heter och kan småprata lite, skönt! Imorgon är det senare träning för då ska vi ta foton. Askönt med sovmorgon haha. Efter practise gick vi in i skolan för att välja mina ämnen. För Afs måste jag ta English och American history. Så 2 av 6 ämnen är obligatoriska men resten fick jag välja fritt mellan.
1st: Accounting/Personal finance. Det här verkar kul och det är vad Nicole gör varje dag så hon vill gärna hjälpa mig!
2nd: Choir. Kör, sjunga är kul och inte så ansträngande haha!
3rd: US history
4th: English 12 (Seniornivå)
5th: Psychology. Har alltid tyckt att det verkar intressant och spännande, hoppas det inte är för svårt!
6th: Intro business/Adv computer application. Hur man startar ett företag osv första semestern och andra är det mer om att arbeta på datorn. Det verkar roligt och inte allt för svårt hehe.
 
Så mamma jag vet att du kommer tycka att det var synd att jag inte valde matte men det ska bli SÅ skönt med ett års paus. Lovar att jag ska ta igen det när jag kommer hem! Inget No-ämne heller vilket känns fantastiskt!! Och ska bli ganska skönt att slippa hatspanskan också... Franska hade jag velat ha men det har dom inte och spanskaklasserna är fulla. Kommer hamna efter, speciellt i franskan menmen det går nog bra!
 
Skolan börjar 8.00 varje dag och slutar 2.45. Skillnad från senaste året, mina älskade sovmorgnar alla dagar utom torsdagar haha. Lunch har jag efter 4th hour, 12-12.31. Asså det är så kul med tiderna här, kolla på schemat så förstår ni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback