A beautiful day

Skypeade med mina kenyaner Emma, Ebba och Malin idag och fick en liten lägesuppdatering om internatlivet på svenska skolan i Nairobi. Ni verkar ha det så bra och det är ni så värda men jag saknar er så mycket!! På eftermiddagen åkte jag och Nicole iväg för att rida och det var så himla himla roligt! Vi red ut i en skog och runt en åker på varsin häst tillsammans med två andra tjejer. Nicole är verkligen världens underbaraste människa och gör allt för att jag ska trivas. Är så tacksam för att jag hamnat hos den här familjen. Kommer förhoppningsvis få fortsätta rida och då hos Dave's moster som bor en minut från oss med sina hästar. Det skulle vara en av mina drömmar som jag har haft sedan jag var liten som slår in. Åh är så glad! På vägen hem svängde vi förbi Wallmart och Tacobell. 2 saker avbockade från ställen att besöka under mitt år haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback