First practise...

Done! Har varit på min första cross country träning imorse och det var så kul! Coacherna var hur underbara som helst och jag träffade två andra utbytesstudenter och pratade med några seniors och juniors. I laget är det 7th grade to 12th grade! Jag sprang med två av the team captains haha och jag hängde med, kändes bra! De sa att min engelska var jättebra och att tidigare utbytesstudenter inte brukar kunna prata alls, så det var kul att höra! Förstår ju allting alla säger men är lite nervös och blyg inför att prata själv men idag bestämde jag mig bara för att prata på and see, it went really well! 
 

Kommentarer
Beatrice säger:

Gud va du kommer vara vältränad när du kommer hem..! :0

2013-08-14 | 22:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback