Sista dagarna

Kom hem från landet i torsdags och har sedan dess försökt packa men framförallt hängt med världens bästa människor. I torsdags var det humlanhäng, i fredags hade Filippa 18årsfest och igår hade jag och Sofia avskedsfest för bådas vänner. Har haft det så himla roligt de senaste dygnen vilket ger mig ännu mer panik hehe. Men har verkligen försökt tänka bort att jag åker så snart och tagit vara på dagarna så gott det går! Min snygging Agnes från Örebro var även på besök och satan vad jag saknat henne! Blivit fler kära återseende med gamla barndomsvänner och det känns som att tiden har stått still i flera år. Så härligt!
Tack till alla ni som jag har runt omkring mig, ni gör mig så glad och ni anar inte hur mycket jag tycker om er!         

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback