Sista dagen

(SKULLE PUBLICERATS IGÅR NATT) Shit panik åker imorgon. Imorse kom Anna hit och åt frukost och sedan åkte vi till mammas jobb och tog kopior på alla papper, pass osv. Några bitar sushi senare åkte jag till Nathalie och träffade Edward, Ebba och Ebba för sista gången. Asså åh världens mysigaste människor vad jag kommer sakna er!
Åkte hem på kvällen och hade kräftskiva med familjen här hemma och nu ligger jag i sängen med Nathalie och min bästa bästa Kasper som landade på Arlanda nyss! Den skitungen har varit borta i nästan 3 veckor och nu ska jag klara mig ytterliggare 50 veckor. DÖ. Under dagen har jag även packat ner mitt liv på 20 kg och det gick väl sådär hehe (förlåt mamma för att jag alltid gör allt i sista sekund). Men nu är det gjort och det känns helt stört. Det är 7 augusti idag och 7 augusti åker jag. DET ÄR FAN IDAG. Vi hörs om några timmar igen! Godnatt för sista gången på ett år Sverige!


Kommentarer
Mamma säger:

Åh, älskling, du skulle ju provpackat.... Som jag sa! Men nu gick ju allt bra o livet packades ner i två väskor! Du är bäst!
Det var en sorglig kväll men ditt år blir ett toppår! Nu kör vi!!!!!!

2013-08-08 | 00:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback