The last 2 days

 
Hej igen! Iförrgår hade vi fotografering innan vi sprang i 30 grader och strålande solsken. Det är nog det värsta jag gjort. Vi sprang en ny väg som var ute på en rak lång väg vilket betyder noll träd och noll skugga. Trodde jag skulle dö helt ärligt. Men jag gjorde det! Och coachen sa att det är 7 tjejer som springer varsity (de bästa) och jag är en av dem! Känns lite konstigt eftersom jag inte tränat på typ 4-5 månader haha men det är kul! Efter åkte vi till grandmother och badade i poolen och mös med kattungen. Dör vad söt den är.
På kvällen kom min liason (kontaktperson) Tammy och hämtade upp mig så åkte vi hem till henne och jag träffade hennes man, son och hans flickvän. Och självklart hunden också, ALLA har hund här! Sedan tog vi bilen till en stad som heter Frankenmuth och är tyskinspirerad typ. Vi åt middag på en restaurang som heter Tiffany's och det var jättteroligt och mysigt! 
Igår var jag på träning igen och på eftermiddagen gick jag på bio med Carole (en utbytesstudent från Schweiz som går i min skola och cross country) och henns värdfamilj! Vi såg Percy Jackson och den var jättebra. När jag kom hem åt jag pizza igen haha gjorde det på restaurangen också men det var såå gott. Sedan kom Brandon, en kompis till familjen över och vi satt ute på verandan och pratade och lyssnade på musik, så trevligt! 
Idag går bussen kl 2 från skolan och då ska laget åka iväg på ett meet. Det är när man springer och tävlar mot andra skolor! Är nervös haha men det ska nog gå bra. Efter ska alla stanna på donken så det blir en belöning! Ska tänka på det under loppet haha. Senare ikväll vet jag inte vad som händer men imorgon blir en fullspäckad dag med diper party, bröllop och Diam ska på ett födelsedagskalas. Ser fram emot det! Ta hand om er, saknar er så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback