The weekend

Den här helgen har det varit fullt upp och allt har varit så roligt!! Efter jag fått massa vitaminer blev jag frisk, ascoolt haha! Så då var det problemet löst och vi åkte iväg till ett diper party. Det är som när man fått sitt barn och bjuder över vänner och familj på mat och får blöjor i present. Alla där var jättetrevliga och pratade med en  tjej som var 13 år och hon berättade massa om amerikanska tonåringar och skolan och sånt. Så nu är jag lite förbered inför skolan haha! Efter det åkte vi och lämnade Diam på ett födelsedagskalas och Kyra hos grandmother. Sedan hem en snabb sväng innan jag, Nicole och Dave åkte till ett bröllop! Själva bröllopscermonin hade dom haft tidigare så nu var det bara middag och fest. Det var god mat och trevlig och avslappnad stämning. Höjdpunkten var när Dave, hans brorsa och en kompis till dem dansade och skojade omkring. Asså åh vad jag tycker om dem och jag har aldrig skrattat så mycket! 
Somnade vid 2 och gick upp kl 8 för att en timme senare åka med Brandon på hans motorcykel tillsammans med 6 andra motorcyklar på en heldagstur! Vi åkte runt "tummen" av Michigan. 230 miles sammanlagt och 1 mile är 1.6 km, så ni kan tänka er hur ont i rumpan man har efter en sån tur haha! Men det var så värt det!! Vi stannade vid en strand, åt lunch på en äkta amerikansk hamburgerestaurang och på hemvägen ett stopp på en bar. Hade så roligt hela dagen och är så glad att han tog med mig! Även om mamma och pappa är lite skeptiska till motorcykelåkande haha, ni kan vara lugna jag ska inte dö! När jag kom hem vid 6 fick jag grillad kyckling till middag, så gott! De har sina egna kycklingar som de slaktar, hur coolt? Efter lite tevetittande somnade jag och sov gott innan klockan ringde imorse och det var dags för träning igen. Under dagen har jag skypeat med massa av mina favoriter här hemma och jag saknar er alla så himla himla mycket. Imorgon har jag ett meet igen med cross countryn, så håll tummarna! Vi hörs puss och kraaaam. 
 
Den gula markeringen är vägen vi åkte! 

Kommentarer
Pappa säger:

Pappa doktorn är ju lite fundersam till vad dina härliga värdföräldrar stoppade i dig, hum...Men skönt att det funkade och du blev frisk snabbt! De verkar gifta sig hela tiden i din omgivning - få inga dumma tankar för egen del nu :-) Vi vill ha hem dig till sommaren!

2013-08-28 | 07:58:01
Kristina säger:

Håller med Leif - är tveksam till effekten av behandlingen du fått,... fast huvudsaken är ju att du är frisk igen. Oj så mkt du redan sett på motorcykelturen. Coolt!

2013-08-28 | 15:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback