Yesterday - 9th of August

Igår vaknade jag vid åtta och så fort jag klev utanför dörren var Kyra och Diam där och sa godmorgon och ville gå ut och hoppa studsmatta, haha inte en lugn stund med de två! Men innan det så var det dags för den första frukosten i mitt nya hem. French toast och bacon! MUMS. Efter lite hoppande, tevetittande och sminksession haha gjorde vi oss i ordning för bröllopet. Dave behövde jobba så det var jag, Nicole, Kyra och Diam som åkte till kyrkan. Det var en kul upplevelse! Bröllopet var katolskt så det var mycket upp och stå, böner och sådant, kände mig lite borta och visste inte alltid vad jag skulle göra så jag försökte härma alla andra haha. Efteråt var det lite smått och gott utomhus och jag träffade några av deras släkt och vänner. Det var blå himmel och strålande sol och sjukt varmt! På eftermiddagen åkte vi hem och Kyra och Diam visade mig hönsen och tuppen och vi matade dem och klappade och gosade med dem, visste inte ens att höns kunde va keliga typ! Till middag blev det rådjur (den de jagar varje år under hunting season ger mat hela året!) så himla gott! Nicole älskar att laga mat och hatar Mcdonalds och annan skräpmat haha bra för mig. Hon köper även alltid organisk mat, så på den här biten är de inte som den stereotypa amerikanen! Efter middagen gjorde Dave ett kubb för han ville att jag skulle känna mig som hemma, hur snällt?? Så det fick jag lära dem att spela och det älskade det! Innan vi gick och la oss spelade vi wii, spelet just dance. Askul haha och den här familjen är så rolig! Innan jag somnade kollade jag ett avsnitt på pretty little liars, måste ta igen alla avsnitt på fjärde säsongen som jag missat! Efter det somnade jag som en stock. Trots tidsskillnad och massor av nya intryck har jag inte känt mig alls så trött som alla förberett mig på, hoppas det är ett bra tecken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback