23-24 november

Helgen efter var det dags för semi-final för fotbollslaget. Jag och några tjejer åkte till Greenville som ligger ca 1.5 timme härifrån. Kläddee mig i 191020 lager, det var typ snöstorm och sviiinkallt. Men det gjorde inget för jag fick träffa min älskade Edward!!! Skolan vi spelade mot var hans värdmammas gamla skola så de  hade också åkt dit. Det var ett såntdär film moment ni vet när två personer springer mot varandra och kramas <3333 Kändes så sjukt att vi är mitt i ingenstans i Michigan i Usa tillsammans. Världens bästa dag med världens bästa människa. Dock förlorade vi och det innebar alltså ingen mer match för New Lothrop. Lite sorgligt. Kommer sakna det! Stämningen och school spiriten på matcher är så rolig. På kvällen åkte jag och Nicole och åt drive-through middag och såg hungerspelen. Herrejävlar va bra den är. Sett den ytterliggare en gång redan. Kunde den här lördagen blivit bättre? 
Den här helgen var Dave uppe i Alpena och jagade och han fick ett råddjur! Den har hängt i garaget ett par dagar nu och den stinker haha. 
 
På söndagen var jag på skolans teater som bla Carole var med i. Hon hade fixat bästa platsen, längst fram i mitten mohaha. Pjäsen var jättebra och jag tror jag ska vara med nästa år! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback