30/11-1/12


På lördagen gick jag med min liason (kontaktperson), hennes sons flickvän, Carole och Jenna på bio och såg Hungerspelen igen. Ännu bättre den här gången! Efter åkte vi till Frankenmuth, det är den tyskinspirerade lilla staden 35 min härifrån. Där gick vi på julmarknad, köpte brända mandlar, kastanjer och fudge. Köpte även lite julklappar. Sedan mötte vi upp Caroles värdfamilj och åt på restaurang. Efter det åkte vi till Bronners, den stora julaffären här. Spenderade 3 timmar och mycket pengar där... Men det var det värt. Mitt rum är så mysigt nu! Vi gick även till den lilla kyrkan där låttexten Stilla natt finns på massa språk. En jättemysig lördag! 










På söndagen tog Dave och Nicole med mig till Daves brorsa Jon för att skjuta handgun. Asläskigt men jätteroligt! Fick in några träffar ;) Sedan åkte vi och köpte julgran. Vi åkte ut till ett fält på ett flak efter en traktor och högg vår egen. Vi drack varm choklad, åt munkar och Kyra och Diam red. Såhär vill jag att köpa gran ska vara i Sverige också! 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback