Christmas day

7.30 kom kyra och Diam in överlyckliga för att det äntligen var dags för julklappsöppning! Dom har tjatat i många dagar nu och tårar har varit inblandade haha, lite brist på tålamod ;) Jag vaknade upp redan klockan 6 typ och kunde inte somna om...kände mig som ett litet barn igen! Väckte Nicole och Dave och vi satte igång med julklappsöppnandet. Så mysigt att öppna på morgonen i sin pyjamas. Fick världens bästa julklappar. Den bästa var en riktig varsity jacket med mitt namn, skola, maskot och i efterhand kan jag lägga till sporter. Blev så glad och hade ingen som helst aning att jag skulle få en! Hade planerat att köpa en innan jag åker hem så det var helst perfekt! Fick även hur många andra saker som helst i min strumpa och av tomten. Senare på dagen kom Nicoles pappa, Katherine, Josh, Shawna och Jon och vi åt stek. Så mycket bättre än svenskt julbord hehe! Men saknade såklart mormor och mammas köttbullar och revbensspjäll. När alla hade åkt hem kollade vi på två filmer. Senare låg Prince som varit sjuk ett tag, och skakade med uppblåst mage och Dave åkte in med honom till emergency vetrinären. Vi visste inte om han skulle komma hem igen så om det var fallet sa vi hejdå till honom och kvällen avslutades med tårar. Han fick stanna över natten medans de gjorde massa tester. Nu några dagar senare efter flera vetrinärbesök och tester vet vi nu äntligen vad som är fel! Han har problem med tarmarna men som tur är går det att lösa! Bästa nyheterna på länge. Älskar min lilla Prince så mycket, vet inte vad jag skulle göra utan honom. 
Hoppas ni hade en fantastik jul. God jul på er älskade familj och vänner! 












Fick världens finaste halsband av mina host parents. Citatet är ett adoptionscitat. 

Mamma och pappa skicka två berlocker. 

Julklapp från världens bästa vän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback