Ice storm

Första dagen på jullovet skulle vi ha gått på ett Christmas party men sedan en isstorm som dragit in under natten gjort tusentals utan ström blev den inställd. Vi var en av de lyckliga som bara var utan i några timmar - vissa har fortfarande inte fått tillbaka ström och kan få vänta i flera dagar till! Hade en jättemysig dag med brasa,bok och bästa sällskapet så mig gick det ingen nöd på. 
Allt var och är fortfarande så himla fint när det är som inglaserat av is. Har tyvärr inga bilder på de vackraste träden jag såg när jag var och köpte de sista julklapparna men här har ni några! De första snodde jag av min cordinator och värdpappas kusin. Och min data fungerar inte så ni får lite halvdåliga kort som jag tagit med ipaden på kameran, hoppas ni kan se framför er iallafall hur fint det är! 






Den här är snodd av min kompis Ashley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback