The Thibault's

Den 25 mars är det någon amerikan som lägger till mig på facebook på eftermiddagen, jag tänkte inte så mycket på de just då utan lät vänförfrågan vara obesvarad. Men när jag senare var påväg hem slog det mig. Herregud det kan ju vara min värdfamilj! Och mycket sant, det var det. Stelt hade jag redan skrivit "who are you?" tidigare under dagen. Fick ett svar senare på kvällen som bekräftade min tanke, det var Nicole Thibault från Michigan som ska vara min mamma under nästa år!
Och idag, nästan två månader efter första kontakten pratar vi fortfarande över kik varje dag. Vi har även skypeat och jag var så nervös så mamma fick sitta med haha!
Familjen består av mamma Nicole, pappa Dave och deras två barn Kyra 6 år och Diam 4 år. De har två hundar, en katt, en chinchilla och höns. Deras hus ligger i New Lothrop, Chesaning som hade 581 invånare 2010. En skillnad mot Stockholm haha! Känns redan som att vi känner varandra och de är helt underbara! Första kvällen frågade de vilken färg jag vill ha i mitt rum :') Det här kommer bli så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback