7-9 November

Senast jag skrev var ju precis innan en långhelg. Så vi börjar där! På torsdagen var vi hemma och tog det lugnt, sov ut, kolla på lite serier osv osv. Kommer helt ärligt inte ihåg vad jag gjorde haha. På fredagen kommer jag ihåg däremot! Jag och Carole klippte oss. Klippte bara 2 cm hehe vågar inte mer, livrädd för att det ska bli för kort. Blev lite mobbad haha när jag fick stå upp för att det var så långt! Efter det åkte jag, Nicole, Shawna, Jane och Carole till mallen och vi provade brudtärnsklänningar och shoppade massa fint. Köpte en jacka, massa saker från Victoria Secret, jeans, kofta, uggs och ett par till skor! Blev supernöjd. Köpte med oss världens godaste kinamat hem. På lördagen fyllde Tamara år så vi var några stycken som gick på bio och såg Last Vegas, åt pizza och pratade hela natten lång. Så mysigt. På söndagen hämtade Nicole mig på morgonen och vi åkte till sjukhuset för att hälsa på hennes farmor som opererats. Hon sa att bara genom att titta på mig såg hon att jag var en person som är lätt att älska haha så söt. En präst kom även in och hade som en liten gudstjänst, lite annorlunda! Efter det åkte vi hem och det kom massa familj och vänner för att fira Dave som fyllde år två dagar senare, den tolfte. So, I know it's a little bit late now haha but Happy Birthday world's best host dad! You're amazing and I love you! Vi åt massa massa god mat, kollade fotboll och hade det trevligt. Älskar som sagt söndagarna här! Detta var den helgen den!
 

Kommentarer
Pappa säger:

Black Friday & Thanksgiving står för dörren. Det blir nog en häftig upplevelse. Ge järnet i shoppandet och firandet! Kramar från hemlandet

2013-11-29 | 07:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback