Saturday and sunday

Igår vaknade jag hyfsat tidigt och kände mig lite krasslig. Vi chillade hela dagen, kollade på serier och filmer och den stora fotbollsmatchen mellan Michigan och Michigan State. Här hejade vi på Michigan State, förutom Dave haha, och de tog hem vinsten! Woop! Vi åt massa god mat och hade lite folk över, trevligt och mysigt. Imorse fick vi en extra timme att sova, så nu är det 6 timmars tidsskillnad igen. Åt en god frukost och skypeade med världens bästa systrar. Helvete vad jag saknar er. Ta vara på tiden ni har med era syskon säger jag bara!
Bakade även en kladdkaka att ta med till vår Banquet med Cross countryn som var ikväll. Och ni som känner mig väl vet ju att jag kan receptet utantill för att jag äter det så ofta så ni förstår ju hur det kändes att göra det efter typ 4 månaders uppehåll?? Mums. Banqueten var jättetrevlig och vi åt hur mycket mat och efterrätter som helst och efter det hade vi powerpointvisning, tal och awards i aulan. Jag blev tilldelad "Coach's award"! Blev så himla glad och herregud vad jag kommer sakna allt med Cross countryn. Började nästan gråta flera gånger haha. Sista gången som vi var samlade som ett lag allihopa tillsammans med våra coacher och föräldrar. Jag är så tacksam för att jag fått vara med om det här!
Fick Varsity letters!!! Dem får man om man deltar i skolaktiviteter och om man var med i Varsity team. Det är dem här som man sedan sätter på sin Varsityjacka! Vill fett gärna ha en sån, hur coolt och amerikanskt är inte det??
Fick även det här armbandet av Ana som går i 8th grade. Hon frågade mig förra veckan vad min favoritfärg var. Så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback