Homecoming dance

Igår var det dags för den omtalade homecoming dansen! På dagen åkte jag och Nicole till en frisör för att få mitt hår fixat. Blev en vattenfallsfläta med lockar. Blev jättefint och jag blev jättenöjd men kan säga att lockarna redan börjat försvinna innan jag ens hade klänningen på mig. Haha hatar mitt hår ibland haha. När jag var färdig kom Owen, hans syster Aliviva och hans moster och vi tog bilder. Fick en såndär blomma tjejerna har på handleden, kände mig som en äkta american girl då haha. Sedan hämtade vi upp Catarina (den nya utbytesstdenten på vår skola) och vi åkte hem till Jaclyn där de seniors som gick på dansen var för att ta bilder. Dock var vi sena och missade gruppbilderna hahahah fail. Sedan åkte vi några stycken hem till Sara innan vi åkte till en kinesisk restaurang och åt buffe. Mums, det var supergott och trevligt. Sedan hem till Sara igen för att hänga lite innan det var dags för dansen. Dansen var jätterolig men ganska annorlunda från Sverige eller vad man ska kalla det haha. Det var en bra Dj och väldigt (menar verkligen väldigt) mycket grinding.  Det var minst sagt  en upplevelse att se hur amerikanska tonåringar är på sådana tillställningar och vara en del av det haha! Efteråt åkte vi hem en snabbis för att byta om och sedan åkte vi hem till Aaron som hade en bonfire. Mysigt. Sedan åkte jag och Carole hem till mig och imorse vakna vi klockan 12. Hur underbart som helst. Känner mig utvilad idag!
 
 
Här kommer lite bilder, hade inte min kamera hela tiden så kommer troligtvis upp fler när jag fått bilder från andras kameror!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback