Last week's meets

Hade två meets i veckan. I tisdags var det home meet. Var en sekund från mitt pr, så frustrerande! I torsdags var vi i Flint och coursen var på en golfbana. Det var helt öppet och det kändes som att det tog forever att ens komma tre meter. Min favoritcourse är i en platt skog när det är kallt haha. Det här var allt annat från det. Min höft gjorde så fruktansvärt ont också redan i början av loppet och jag var så nära attt sluta hela tiden. Men jag tog mig igenom och var bara 15 sekunder från mitt pr(!). Träffade även Clara som var med sin skola på samma tävling. Har saknat henne! Marc och Michele, två andra utbytesstudenter var också där. Det är väldigt vanligt att utbytesstudenter springer Cross country haha och vi är inga undantag.
 Från och med nu har vi bara en tävling per vecka. Den tanken gör mig glad haha. Älskar Cross countryn men inte själva loppen hehe. Tänk att säsongen snart är över, tiden går fort när man har roligt!

I tisdags @ our home meet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback