Outdoor Adventures

Ni får hata mig det är okej jag vet att uppdateringen är sämst. Ska göra ett nytt försök från och med idag! Så nu ska jag börja med att berätta om förra helgen.
På lördagen hade min bästa familj planerat en överraskningsdag. Så först på morgonen åkte jag och Nicole och åkte Go kart. Har aldrig gjort det förut och herre vad kul det var! Men jag var lite rädd hehe.  Hade tidigare berättat för henne att jag tror att jag kommer vara en dålig bilförare och nu var det upp till bevis! Körde inte in i något och ingen skadades, I got this! Senare på dagen åkte hela familjen plus Carole ut till Outdoor Adventures där vi hyrde en stuga över natten. Lördagen bjöd på fint soligt väder och vi badade i en pool, spelade minigolf, åt mat och hade det jättemysigt. Jag och Carole tog en promenad i mörkret. Det är nog det jag saknar mest. Mina dagliga kvällspromenader och att kunna gå var man vill. Kändes nästan som att jag var hemma! Vi sov även mer än 10 timmar vilket jag nog inte gjort på år, så skönt, Söndagen däremot spöregnade det så hyra trampbåt, fiska eller cykeltur lockade inte. Så vi får åka tillbaka en annan gång! Älskade stället, det var så vackert med sjön, skogen och stranden. I somras innan jag kom spenderade min familj en vecka där, det skulle jag lätt kunna göra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback