Homecoming

Imorse när jag öppnade mitt skåp satt det en stor skylt inuti från Owen där det stod "Kommer du att gå på dansen med mig" Alltså "will you go to homecoming with me" direktöversatt på google translate haha hur gulligt och amerikanskt är inte det??? 
Dansen är den 12 oktober, vilket är ett par veckor framåt men själva homecoming veckan är redan nästa vecka! Idag kom de teman vi ska klä oss efter upp i skolan. På onsdagen är Powder puff matchen och fredagen football matchen. Och någon gång är det float paraden också. Ser fram emot allt så mycket! 
Såhär ser förresten mitt skåp ut! Våra coacher sätter upp de här skyltarna för alla oss som är med i cross country laget och idag hade även våra personal records kommit upp! 
 

Kommentarer
Beatrice säger:

OMG! OMG! Oh My GOOOD!!! Va sött, jag dör..! Du svarade JA, ellerhur???

Svar: Ja eller hur!!! Sa amerikanskt haha! Ja saklart jag gjorde! Kan ju inte saga nej nar nan gor det pa det dar viset haha ;)
Utbytesstudent MI, USA 13/14

2013-09-19 | 09:02:02
Anonym säger:

Åh, shit vad sött!!! Hoppas du svarade ja, men hur kom han in i ditt skåp? Är han snäll? Hur ser han ut? ;)

Svar: Haha ja det gjorde jag! Han ar jattesnall verkligen :) Kan lagga upp nan bild snart sa kan ni fa se! Vet inte hur han kom in I mitt skap haha lite laskigt men horde nan saga att the office har en nyckel till alla skap sa kanske pa det sattet ;)
Utbytesstudent MI, USA 13/14

2013-09-19 | 17:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback