Im alive!

Förlåt förlåt förlåt för sämsta uppdateringen någonsin och för att jag är så dålig på att höra av mig. Men det är så himla mycket varje dag att jag har ingen sekund över!! Klockan står på 6 varje morgon och direkt efter skolan är det XC practise och efter det har vi powderpuff practise. Powderpuff är amerikansk fotboll för tjejer med lite annorlunda regler som spelas under homecoming. Det är seniors/freshmens mot sophomore/juniors. Fattar nada haha men det är så kul! När jag kommer hem på kvällen äter jag middag, pluggar och umgås med familjen och går sen och lägger mig. 
Den här veckan har jag även haft 3 meets. I tisdags var det på vår skola och det var 38 grader och strålande sol. Värsta jag har gjort i hela mitt liv. MEN jag gjorde trots det bra ifrån mig och kom in 7a av alla tjejer! I torsdags åkte vi till grannstaden Chesaning och det var solsken/spöregn lite hursomhelst. Typiskt michiganväder säger dem haha. Var ganska otaggad men gjorde helt okej ifrån mig. 25.46 tror jag min tid var. 
Idag stod klockan på 04.40. Oxh det var dags för det sista meetet sen här veckan. Ja ni läste rätt. 04.40. Att det nu var 4 grader ute gjorde inte saken bättre. Men äntligen hade vi två gula skolbussar så man hade gott om plats och alla hade filtar med sig och försökte sova en timme till. Hade ungefär 1039282 lager på mig haha men var tvungen att springa i uniformen som är av shorts och linne. Dock var det perfekt väder, slog nytt personligt rekord. 24.19!!!! Så bra kändes det!! Och jag kom på 26 plats i vår division och fick en medalj! Och jag springer ju varsity och vårt lag tog en fjärde plats och fick en troffé och medaljer!!! Och det bästa av allt.... VI SKA TILL THE STATES!!!! Det är den största avslutande tävlingen då lag från hela staten tävlar. Andra november smäller det!!! Så trots att det var jobbigt att ta sig upp imorse och ut i kylan var det så värt det!
I onsdags fyllde även Kyra år och jag hann se henne ca 1 timme av hela dagen som var proppad med skola och träningar. Men hon älskade sin present iallafall så hon var nöjd haha. Och idag firade vi henne igen med släkt och vänner, så mysigt! Åt god mat och tårta och när barnen sedan åkte hem med grandma har vi spelat spoons igen och skrattat och umgåtts. Har ont i hela ansiktet av allt skrattande haha! Nicoles mamma kom i torsdags och är här tills måndag. Så kul att äntligen träffa henne! 
Och juste! Igår var Hornets första hemmamatch. Hade ju fått Owen's jersey (matchtröja) för att ha den på mig  i skolan hela dagen och under matchen, haha älskar att de gör sånt här och vilken big deal det är. Mccall hämtade upp mig innan matchen efter fun friday och powderpuff och sedan spenderade vi några timmar ute i kylan med många från skolan för att kolla när killarna vann med 59-6. Hade 5 tröjor på mig under så kände mig som en riktig man i den där tröjan med gigantiska axlar haha. Jag hade en mycket trevlig kväll och förstår reglerna liite bättre nu! 
Imorgon är det en Afs exchange student orientation hela dagen ca 40 min härifrån. Åker med Clara dit och senare kommer Nicole och Dave. Träffade Clara en snabbis idag också på meetet eftersom hon är med i XC på sin skola.  Men ska bli så kul att träffa henne igen och umgås och prata om allt. Det är så mycket som händer här och som jag vill berätta för alla er men tiden räcker inte till och det är så svårt när man har ett liv här som ingen av er är en "del" av. Men ska göra mitt bästa för att försöka dela med mig så mycket jag kan genom bloggen. Vi hörs snart igen! Saknar er puss och kram.
HAPPY BIRTHDAY BEST LITTLE SISTER IN THE WHOLE WORLD!!! I LOVE YOU!!!! 

Kommentarer
Pappa säger:

Låter hur häftigt som helst! Blir andfådd bara av att läsa allt du hinner med att göra. 24.19 - suveränt! Tänk vad lite träning gör...:-) Härliga blider på dig och "lillasyster" - gulligt!

2013-09-15 | 23:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback