September 7th

Idag gick jag upp klockan 7 för att vara vid skolan 8 och åka med laget till Genesee för ett meet. Idag hade vi det perfekta vädret!!! Regn och lagom varmt. The course som vi sprang var dessutom väldigt platt och runt en liten sjö. Jag slog mitt personbästa! 3 miles på 24.56 min, förra meetet fick jag 27.09! Det här var första loppet som var uppdelat Varsity för sig och Junior high för sig. Så det var jag och 6 andra tjejer som sprang Varsity och vi tog andra plats!!!  När det skulle vara prisutdelning öste regnet ner men vi var glada ändå! Så kul!! 
När jag kom hem tog jag en skön varm duch och jag och Nicole åkte till en utförsäljning av böcker. Jag köpte 11 stycken för 5 dollar. Vilket är 35 kr. Snacka om värt. Ikväll pratade jag ixh tjejerna jag hängde med igår om att ha en bonfire hos Emily men eftersom det har regnat hela dagen ändrades planerna. Barnen är hos grandma och vi har spenderat kvällen framför en film och pizza. Vi såg Now you can see me. Grymt bra så där har ni ett filmtips! Satt ute på verandan och pratade nån timme och nu har jag precis lagt mig i sängen. Imorgon är första sovmorgonen på en vecka och jag ser fram emot den Så mycket! Förutom sova så ska vi åka och shoppa. Behöver lite fler jeans och tröjor. Kanske lite mer träningsgrejer också. Vi får se. Nu: sova! 
 

Kommentarer
Nora säger:

Aaah vad creepy!! Jag såg den filmen igår!!! Haha.. Vad awesome att du verkar ha det så awesome!!!! Puss

2013-09-08 | 06:52:26
Bloggadress: http://noras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback