September 8th

Skulle ju ta en efterlängtad sovmorgon imorse men det misslyckades jag med. Vaknade klockan 8 och var pigg trots att jag somnade vid 2tiden igår??? Vet inte vad som hänt med mig haha. Men jag gick upp och Nicole gjorde amerikanska blåbärspannkakor med sirap till frukost. Skulle kunna leva på dem, så goda är dem. Sedan skypeade jag med Philip och han fyller år idag! GRATTIS IGEN DIN TÖNT OCH HOPPAS DU HADE EN DÅLIG DAG OCH JAG SAKNAR DIG INTE <3333 
Sedan åkte jag och Nicole iväg för en shoppingtur! Köpte 2 par jeans, 6 tröjor, ett par träningsshorts, en parfym, mascara och födelsedagspresent till Kyra. Och icebreakers och tuggummin haha bästa med Usa. Men sist men inte minst köpte jag min HOMECOMING DRESS!!!! Åh den är så fin. Prövade några olika och vissa var verkligen sådär typiskt amerikanska med glitter, diamanter och enorma puffkjolar. Men den här är lite lagom amerikansk and I love it!! 
Har spenderat resten av söndagen med lite plugg, nagelmålande och dusch. Nicole bakade nyss världens mumsigaste kakor också. Smakade som pepparkakor och gav mig lite Julkänsla. Är så taggad på att fira en amerikansk jul!! Men innan dess är det mycket annat som händer. Homecoming, halloween, deer season, thanksgiving, black friday och en massa mer. Vii tar det som det kommer och nu närmast väntar en ny vecka med skoldagar. Men Ingen söndagsågest här inte! Godnatt, hoppas ni sover gott därhemma! 
 
Varsin sånhär åt vi i bilen påväg hem. Cred till den som kom på idén! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback